Haku

Markkinointi, myynti ja viestintä

Markkinointi, myynti ja viestintä ovat tavalla tai toisella läsnä yrityksesi toiminnassa ensimmäisestä päivästä alkaen. Kasvun ja kehittymisen myös tarpeet voivat myös muuttua merkittävästi. 
 
Palvelu voi sisältää esimerkiksi seuraavia toimenpiteitä:

  • Markkinoinnin, myynnin ja viestinnän suunnittelu ja johtaminen
  • Myynti-, markkinointi- ja viestintäprosessien, toimintatapojen ja työkalujen kehittäminen
  • Osaamisen ja taitojen kehittäminen  

Usein kehittäminen aloitetaan liiketoimintasuunnitelman/strategian kirkastamisella tai muulla alkuarvioinnilla, josta kehittämistarpeet saadaan esille – yritykselläsi voi olla vaikkapa kokonaisvaltaisen markkinointisuunnitelman tai kapea-alaisen projektiluontoisen markkinoinnin tarve. 

Myynnin osalta tarvitaan usein osaamisen ja taitojen kehittämistä.

Pääset valitsemaan sopivimman erikoisosaajan valmiista verkostostamme, joten aikaa ei kulu tuloksettomaan etsimiseen. 
 
Jos haluat vahvistaa markkinoinnin, myynnin ja viestinnän osaamista yrityksesi sisällä, saat kauttamme myös koulutusta ja tukea toimintatapojen ja työkalujen kehittämiseen. 
 
Kysy lisää ja kerro tarpeistasi, suunnitellaan niihin sopiva kokonaisuus!