Huoltokutsu
Käytämme sähköistä JULMO-palvelukanavaa huoltokutsuissa.
Palvelun kautta jätetyistä ilmoituksista lähtee ilmoituksen jättäjälle seurantaviesti, josta löytyvästä linkistä pääsee reaaliaikaisesti seuraamaan ilmoituksen käsittelyä. Jättäessäsi JULMOn pysyt siis aina ajan tasalla ilmoituksesi etenemisestä ja voit tarvittaessa linkin kautta kommentoida ilmoitustasi paitsi tekstin, myös kuvien ja muiden liitteiden avulla. Ilmoituksen valmistuessa saat kuittausviestin, jossa olevasta linkistä pääset lähettämään ilmoituksesi uudelleen käsittelyyn, tai jättämään uuden ilmoituksen samaan kohteeseen, jos tämä on tarpeen.
Alla rakennuskohtaiset huoltokutsulinkit. Valitse linkki sen mukaan, mitä rakennusta asiasi koskee.
1-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/1
2-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/2
3A-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/3A
3B-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/3B
4A-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/4A
4B-rakennus https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/4B
Kontionkatu 9 https://m.fimx.fi/julmo/tiedepuisto/kontionkatu
Anna palautetta työn hoitamisesta
Kuittausviestissä on linkki, jonka avulla pystyt antamaan palautetta työpyynnön hoitamisesta. Palaute on helppo antaa napauttamalla viestissä ollutta hymiötä, joka parhaiten kuvaa omaa arviotasi ilmoituksen hoidosta.